Гарантійні зобов'язання

Ми як сервісна компанія, і в цілому, відповідальний бізнес несемо матеріальну відповідальність за роботи, які ми виконуємо з обслуговування внутрішньобудинкових систем.

У разі настання гарантійного випадку, ми вирішимо проблему нашим коштом у найкоротші терміни. Разом з тим, ми несемо відповідальність, у межах гарантійної суми і за супутні збитки, які стали результатом настання гарантійного випадку.

На окрему увагу заслуговують ситуації, з якими ми часто стикаємося при виконанні індивідуальних заявок мешканців. Люди не звикли до того, що сервісні співробітники, за результатами виконання робіт, при оплаті клієнтом послуг, видають клієнту фіскальний чек, відразу після робіт, приймаючи до оплати, до речі, як платіжні картки, так і готівкові.

Фіскальний чек служить для клієнта свого роду «підпискою» на гарантійні правила у разі гарантійного випадку. Кожен чек – це захист для нашого клієнта та його спокій.

Як програмний РРО ми використовуємо однойменний продукт компанії Checkbox. Вони як ми, Check тільки не Dom, а Box .

Мобільні термінали від ПриватБанку.

Сервіс – CheckDom Engineering.